Juhend tellimiseksTellimine• Vali välja meelepärased tooted ning vajuta nupule “TELLI”. Ostukorvis on võimalik tellitavate kaupade koguseid muuta ja tooteid eemaldada. Kui oled kõik soovitud tooted ostukorvi lisanud, kliki nupule “KINNITA TELLIMUS”. • Täida kõik kohustuslikud väljad, vali sobiv kauba üleandmisviis, kontrolli veelkord, et soovitud tellimuses on kõik andmed õiged ning seejärel vajuta nupule “KINNITA TELLIMUS”. • Kaupa on võimalik tellida koju, töökohta või muule soovitud aadressile - ise ei pea saadetisele järgi minema, selleks tulebki edastada õige kättesaamise aadress. Samuti kasutame ka pakiautomaatide teenust. * - E-poes tärniga tähistatud tooted on soodustooted ja nendele lisasoodustus ei laiene. Arved Meil on võimalik teile arveid saata e-posti teel või e-arvena. Maksmine • Soovitud kauba eest saad tasuda Sulle e-kirjaga saadetud ettemaksuarve alusel. • Ettemaksuarvel on ära toodud tooted, tellija andmed, AS-i Gastrolink andmed ja arvelduskonto, kuhu kauba eest tuleb tasuda. • Arve palume tasuda 100%-lise ettemaksuna. Kauba pakkimise ja väljasaatmise eelduseks on tasutud arve. Juhul, kui Sul on kauba kättesaamisega kiire, siis saada meile pärast arve tasumist maksekorralduse koopia - nii saame kauba väljastamise protsesi kiirendada. • Kaubale lisatakse juurde arve ka füüsilisel kujul. Tarneaeg ja kauba üleandmine • Keskmine tellimuse täitmise aeg, kui kaup on laos olemas, on 2-5 päeva jooksul. Juhul, kui kaup on laos lõppenud või kui tegemist on kaubaga, mida on vaja tehasest tellida, siis tarneaeg olenevalt tootest on 3-8 nädalat. • Kaupa on võimalik kätte saada kolmel erineval viisil (palume lisada ostukorvis kommentaaride lahtrisse soovitud kauba kättesaamise viis, lisaks pakiautomaadi teenuse korral pakiautomaat, kust soovid kaupa kätte saada): 1) AS Gastrolink laost, mis asub aadressil: Peterburi tee 49, 11415 Tallinn. Kontakt-inimesteks laos on Lauri ja Kaspar, kes pakendatud kauba teile kokkulepitud ajal üle annavad. 2) Pakiautomaadi teenus: -Itella SmartPOST teenuse kasutamine. Tellides kauba pakiautomaati, lisandub arvele pakiautomaadi teenuse summa. Suurused/hinnad: XS - 2,19€*; S - 2,55€*, M - 3,22€*, L - 4,25€* XL - 5,60€* * Hindadele lisandub käibemaks - Omniva pakiautomaadi teenuse kasutamine. Tellides kauba pakiautomaati, lisandub arvele pakiautomaadi teenuse summa. Suurused/hinnad: S - 2,60€*, M - 3,24€*, L - 4,24€* Õrna kauba saatmisel soovitame kasutada lisateenuse kleebist "Ettevaatlik käsitlemine", mille maksumus on 1.60€* * Hindadele lisandub käibemaks 3) Omniva kullerteenuse kasutamine. Tellides kauba kulleriga, lisandub arvele veel teenuse summa ning kuller hakkab liikuma siis, kui ettemaks koos kullerteenusega on tasutud. Kuller jõuab sinuni 2-3 tööpäeva jooksul ettemaksu tasumisest. Kullerteenuse hinnad: Kaal kg Hind/ EUR - kaal kuni 1kg 6,62€* - kaal 1-3kg 7,03€* - kaal 3-5kg 7,96€* - kaal 5-10kg 8,88€* - kaal 10-15kg 9,88€* - kaal 15-20kg 11,11€* - kaal 20-25kg 12,79€* - kaal 25-30kg 13,94€* Üle 30 kg kaaluvale saadetisele rakendub mahukaal. * Hindadele lisandub käibemaks • Kauba üleandmisest helistatakse saajale ette ning lepitakse kokku sobiv kättetoimetamise päev ning kellajavahemik. Ebaõnnestunud väljastuskatse korral hoiustatakse saadetist saaja elukohajärgses postiasutuses 7 kalendripäeva ning sellest teavitatakse klienti: teate jätmisega postkasti, sõnumi või e-maili teel. • Kaup antakse kliendile üle allkirja vastu - fikseeritakse, kellele saadetis väljastati. • Kauba kättesaamisel avada kaup koheselt ning kontrollida kauba seisukorda (terve/katki). • Kauba purunemise puhul pretentsioon esitada koheselt kullerile. Tarbija taganemisõigus • Tarbijal on õigus kaup mittesobivuse korral tagastada 14 päeva jooksul arvates kauba kättesaamisest, eeldusel, et kaup on vigastamata ning originaalpakendis. Eelnevalt palume sellest meile teada anda e-maili aadressil: info@gastrolink.eu. Kirjas peavad olema ära toodud tagastatav kaup koos tellimuse numbriga ning tagastamise põhjus. Samuti tuleb kirja lõppu lisada kontaktandmed: ees- ja perekonnanimi ning konto number, kuhu tagastamisele kuuluva toote summa kantakse. • Tagastatud kauba (sealhulgas saatmiskulude) maksumuse tagastab AS Gastrolink 14 päeva jooksul taganemisest. • Kauba saad tagastada Sulle sobival viisil (tuues ise kauba AS Gastrolink lattu Peterburi tee 49, 11415 Tallinn või esindusruumi Sadama tn 7, 10111 Tallinn, kasutades pakiautomaadi või kulleri teenust). Kõik kauba tagastamisega seotud kulud jäävad Sinu kanda ja neid ei hüvitata. • Tarbija taganemisõigus ei rakendu lepingutele, mille kauba maksumus ei ületa 20 eurot. Juriidilisest isikust klientidel ei ole 14-päevast taganemisõigust. Õiguskaitsevahendid ja kaubal esinevad puudused Juhul, kui Kaup ei vasta kokkulepitud tingimustele, on Sul võimalik tugineda seaduses (eelkõige võlaõigusseaduses) sätestatud õiguskaitsevahenditele. Vastavalt seadusele vastutab AS Gastrolink füüsilisest isikust kliendile müüdud kaubal esinevate puuduste eest kahe aasta jooksul alates kauba üleandmisest. Füüsilisest isikust klient kohustub AS-i Gastrolink puudusest teavitama kahe kuu jooksul arvates sellest teadasaamisest. AS Gastrolink ei vastuta kauba mittesihipärases kasutamisest tekkinud kahjude ja puuduste eest,kliendist tingitud kauba kahjustumise eest kauba kasutamise käigus ega kauba normaalse kulumise eest. Garantii AS Gastrolink ei anna omalt poolt kaubale garantiid. Kui tootja on andnud kaubale garantii, siis kehtib kaubale garantii tootja määratud tingimustel. Vaidluste lahendamine Kõik kaubaga seonduvad vaidlused lahendatakse üldjuhul läbirääkimiste teel. Kõigil füüsilisest isikutest klientidel on kokkuleppe mittesaavutamise korral õigus esitada kohtuväline kaebus Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametile. Ameti juures tegutseb tarbijavaidluste komisjon, kelle pädevuses on lahendada tarbija ja ettevõtja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi, mida pooled ei ole suutnud lahendada kokkuleppe teel. Vaidluste lahendamise menetlusreeglitega on võimalik tutvuda: https://komisjon.ee/et/avalduse-esitamine |